1.8.08

Utmanad!

Ja, som nästan alla andra ;)
Jag blev det av Kånkarong.


Så här går det till: Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana de på deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:

Nu är ju dagen nästan slut men när den började stod det här på "listan": ringa min mor och kolla hur hon hade tänkt sig dagen, åka till TomTits med barnen och deras mormor, se till att mjölk åter finns i detta hus, gärna städa nåt.....


Vad gjorde du för 10 år sedan?

För tio år sen? Då hade jag sommarlov tror jag väl......påbörjade min sista termin på utbildningen i mitten av september med praktik i ett halvår.


Ställen du bott på?

Startade i Helsingborg tillräckligt liten för att inte minnas det.

Flyttade som nästan ettåring till Mörarp och bodde där till dan innan 19-årsdagen då jag flyttade en kortvända till Reimersholme (Stockholm) i jakt på en bostad i Uppsala där jag skulle plugga. Hittade bostad i Uppsala en månad senare och flyttade dit. Nästa flytt blev till min nuvarande sambo - i Huddinge. Vi flyttade sen från en 1a till en 2½a - 30 meters flytt ungefär. Och se flyttade vi till hus.......på samma ort.


Fem saker som du skulle göra om du var biljonär?

  • Ta hjälp med att placera en hel del och se till att lån blir lösta och så.
  • Har en hel del på vill-köpa-listan t.ex. bättre bil, digital systemkamera, bättre vanlig symaskin, ny mobiltelefon, laptop.....
  • Fixa till tomten och en del på huset.
  • Inte fundera så mycket över framtiden utan göra det jag vill och det hade nog varit större chans att det blev fler barn i det här huset om man hade såna tillgångar faktiskt.
  • Ge bort en del.


Jag utmanar Alla kompisarna, K l a r a med k och Stora lilla J . Dessvärre kan jag inte räkna till fyra så det tar stopp där.....

Inga kommentarer: