24.6.08

UFOt kaninsingoalla är äntligen klar



Det var det där med fållar.....den här kaninsingoallan blev liggande innan jag skaffade CoverPron. Nu när jag har den så var det inget att be för längre. Den skulle ju bli färdig nån gång.

Själv tycker jag den blev jättefin. Dottern däremot försökte mest slita av sig den. Här har jag dock gett henne ett favvoföremål att pilla på istället. Ni ser va'? Det skall böjas i tid....... Man skulle nästan kunna tro att det är hon som sytt själv :)

På den här undvek jag förresten gummiband i ärmslutet och satte istället 'mudd' där. I samma tyg som ärmarna. Tror att det är e-slöjds bruna. Kaninerna är från jnydesign.

1 kommentar:

Mimmi sa...

Lille G har också måttband att leka med. Två stycken faktiskt som har bortklippta metalländar då han är i den åldern så allt stoppas i munnen.