14.2.08

Vill ni veta

vad ni väntar på?

Den prickiga fleecejackan har ni sett på väg. Den är fortfarande på väg.....
Hopsydda men inte fållade och satta resår i är mitt första kaninprojekt.
En dagisväska ung. av modell Knåpmodern har jag börjat klippa på. Den tänkte jag ge bort i morrnkväll så håll tummarna för att jag kan få den färdig.
Den där väskan i grön manchester är heller inte hopsydd ännu....
Ett hemligt litet kaninprojekt. Tillklippt men inte ett dugg sytt ännu.

Det var väl det som redan är påbörjat tror jag.....eller...Jo, det finns ett köksförkläde till sambon också som legat länge och är att betrakta som ett riktigt UFO.

I mina planer finns ett par kaninbyxor till lillebror. En väska som ingår i ett byte. Ett kuddfodral som har efterlysts (fast det har jag till maj på mig med iaf). Några amningströjor/tunikor av olika slag. Blommiga byxor, kanske, till lillebror. Och säkert en hel del till :)

Inga kommentarer: