26.12.08

I en dryg timme

fick byxorna vara rena. Sen hällde dottern julmust över sig och satte fläckar som jag nu vet inte gick bort i tvätten heller.....Nåja, det var kul så länge det varade och kanske att de försvinner i 60 grader istället.





Hmmm....bilden blev inte som jag tänkt. Helt enkelt eftersom jag tvingats att använda nåt okänt bildbehandlingsprogram (iaf med tanke på att beskära bilder) då min dator för en knapp timme sen plötsligen bestämde sig för att lägga av (¤#%¤%#¤%#). Håll alla tummar för att det bara är strömförsörjningen som la av och att hårddisken är hel och fin fortfarande. Det finns en chans att det är så i alla fall.

3 kommentarer:

Hello sa...

Hoppas det ordnar sig med datorn! Och med fläckarna! Jag brukar få bort julmust, tycker jag, men då kör jag med en dusch "Tabort-spray" och i 60 gr. Vilket material fläckarna sitter på spelar ju också roll.

Doris_Assar sa...

Hej!
Har lagt till din fina blogg i mina favoriter! :-)
Hoppas fläcken går bort ;-)

Tre små stjärnor (fd Yrväder/Sockertopp) sa...

Tack för era tankar. Jag tror nog att fläcken på byxorna bleks bort helt efter nån tvätt till. Och datorn tror jag bara strömförsörjningen pajjat på nåt sätt på.
Kul att du lagt till min blog Doris och Assar! Jag tog en snabbsväng och såg en hel del fint hos dig. Kommer tillbaka för ett noggrannare besök när min egen dator är igång igen ;)