14.4.08

Ny mössa och gamla ugglor



Jag pratade i Sytråden för ett tag sedan om att Lindex använt ugglorna för några år sedan redan. Sen glömde jag det igen men nu kommer ett foto på de två bodies som vi köpte 2004.....nog tusan är det samma ugglefamilj som är inblandad.



Och sen har det blivit en till kaninmössa. Faktiskt en beställning! Jättekul! Hoppas att den passar nu för det är lite en chansning då jag inte har nåt mått på den som skall ha den. Vet bara att hon är 5 månader yngre än min son. Den här gången är mössan vändsydd och hoppsydd för hand den sista biten. Uppenbarligen är varje fjärdedel ung. lika stor som mönsterbredden på kanintyget också för samma mönster upprepar sig på var sida. Toppen blev också lite kul med en krans av blommorna :)



Ursäkta den kassa bildkvaliten. Har för tillfället bara tillgång till mobiltelefonens kamera......

1 kommentar:

Vindling sa...

Har länkat till dig från min blogg, hoppas det är ok.