16.1.11

Imorgon får dottern nya trosor

Javisst! Det här är ett IUFO. Dvs. Icke-UFO. Nästan allt jag börjar på blir ufon förr eller senare, ja, eller nånstans däremellan men denna gången har jag tagit mig från att från scratch till färdig från tisdag till lördag.
I tisdags var jag på syjunta och valde att rita av mönstret på trosorna i Ottobre 6/2010. Igår började jag klippa och idag är de färdiga. Nu hoppas jag de passar. De ser stora ut tycker jag. Jag har tidigare sytt trosorna ur en 2004-Ottobre och de är ung. 1 1/2 cm smalare i var sida på en storleks skillnad. Det tycker jag verkar mycket.



Också måste jag tydligen be om ursäkt för mina kassa bilder. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Jag försöker blogga från telefonen och de två första försöken gav ju inte alls så här kass bildkvalitet. Trött blir jag.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: